Prettig werken
Beter presteren
Klaar voor morgen
In 1988 begon ik aan mijn eerste baan als manschap en ambulancechauffeur bij de brandweer. Vanaf dit moment herkende ik dat de werelden van medewerkers en het management vaak verschillen.
Ook in latere functies, zowel als medewerker als leidinggevende, zag ik dit steeds weer. Medewerkers geven aan dat zij niet fijn kunnen werken en leidinggevende zijn te druk met het blussen van brandjes.
De aandacht richt zich meer en meer op de intern gedoe en de klant en/of het product staat niet langer centraal. Dit werkt voor niemand prettig en gaat uiteindelijk ten koste van het succes van de organisatie. Ik geloof dat dit anders kan en dat altijd verbetering mogelijk is.
Daarom heb ik in 2007 Movere Advies opgericht en ben ik later Bestuurskunde gaan studeren aan de Universiteit Utrecht. Al jaren help ik nu organisaties die willen ontwikkelen en continu willen meebewegen met veranderingen in de maatschappij zodat zij van meerwaarde blijven. Die prettig willen samenwerken aan de beste prestaties voor hun klanten.
Ik doe dit met veel plezier voor profit- en nonprofitorganisaties als adviseur, interimmer of als procesbegeleider. Om mijn kennis op peil te houden ben ik lid van het NCD en volg ik bijscholingen. Waar nodig stem ik af en werk ik samen met een groep collega-adviseurs met dezelfde drive:
Movere Advies BV
Anthon van der Horstlaan 166
3752VR Bunschoten
KvK: 321121558
Lid van:
Cookie verklaring | Privacy verklaring | ©2021 | By Marije Design